Training 2. Hoe kan ik van anderen leren

Omschrijving
In Training 1 is jouw proces in gang gezet om effectief te communiceren met zowel interne- als externe klanten. Training 2 is een volgende stap die je helpt in jouw persoonlijke groei. In deze verdere kennismaking krijg je nieuwe inzichten en technieken voor een effectievere communicatie. Ook deze training is gericht op attitudeverandering.

Na afloop van de cursus Training 2 kunnen de deelnemers:
– benoemen welke persoonlijke (belemmerende) overtuigingen en waarden aan de basis staan van jouw eigen communiceren;
– jouw eigen communicatie trainen, voorbereiden en evalueren;
– beter contact met anderen maken door een grotere flexibiliteit in je eigen communicatie;
– nog meer verantwoordelijkheid nemen voor je eigen handelen.

Doelgroep
Deze cursus is bedoeld voor alle medewerkers, die hun communicatie met zowel interne- als externe klanten willen verbeteren.

Voorkennis
Voor het volgen van deze cursus is Training 1 als voorkennis nodig. Een grote bereidheid om je attitude te veranderen is zeer belangrijk.

Onderwerpen
·       representatie systemen
·       ankeren
·       submodaliteiten
·       waarden hiërarchie
·       strategieën
·       modelleren

Cursusopzet
Deze cursus duurt vier dagdelen en daarnaast zit er een huiswerkopdracht aan de training gekoppeld.

Het is een interactieve training, dat willen zeggen dat naast de uitleg van de theorie er onderling veel met de stof wordt geoefend. Belangrijk bij deze oefeningen is de houding van de cursist: je bent gemotiveerd om te veranderen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *