Workshop: Het in beweging zetten van je klant

Het in beweging zetten van je klant, begint bij jezelf

–       Oefening Wat versta jij / wij onder in beweging zetten?

–       Wat wil jij/jullie er mee bereiken (sub-, minimaal- en maximaal doel)?

–       Wat is ervoor nodig om in beweging te komen?

–       Wat beperkt je / houd je tegen?

–       Hoe komt dat en wat levert het jou op? Wat kost het je?

–       Wat is ervoor nodig het positieve van de beperking mee te nemen in jouw beweging?

–       Aanspreken: wat is dat?

–       Wat is ervoor nodig aan te spreken?

–       Hoe maak je afspraken? Wat stel je voor?

–       Wat voor soort klanten / cliënten zijn er?

–       Kunnen we die in categorieën plaatsen?

–       Wat zijn de sterke punten en wat zijn de minder makkelijke punten?

–       Wat maakt dat je de ene klant / cliënt wel in beweging krijgt en de andere niet (of minder makkelijk)

Deze workshop beslaat 2 dagdelen en pas dus mooi op 1 dag (ochtend- en middag programma).

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *