Optimize Your Performance
Anders denken = Anders doen
Optimize Your PerformanceWie (Interim) Management & AdviesCoaching casusTrainingen & WorkshopsRecensiesIJsbergMetafoorLinksPrijzenContact
1. Hoe communiceer ik naar mezelf
2. Hoe kan ik van anderen leren
3. Transactionele Analyse
4. Train de trainer
5. Workshop Verwachting- & Stakeholdermanagement
6. Coaching on the Job
7. Didactische Vaardigheden
9. De kracht van samenwerken
10. Trainingen & Workshops op maat
8. Het in beweging zetten van je klant / cliënt

Het in beweging zetten van je klant, begint bij jezelf

 

-       Oefening Wat versta jij / wij onder in beweging zetten?

-       Wat wil jij/jullie er mee bereiken (sub-, minimaal- en maximaal doel)?

-       Wat is ervoor nodig om in beweging te komen?

-       Wat beperkt je / houd je tegen?

-       Hoe komt dat en wat levert het jou op? Wat kost het je?

-       Wat is ervoor nodig het positieve van de beperking mee te nemen in jouw beweging?

-       Aanspreken: wat is dat?

-       Wat is ervoor nodig aan te spreken?

-       Hoe maak je afspraken? Wat stel je voor?

-       Wat voor soort klantencliënten zijn er?

-       Kunnen we die in categorieën plaatsen?

-       Wat zijn de sterke punten en wat zijn de minder makkelijke punten?

-       Wat maakt dat je de ene klant / cliënt wel in beweging krijgt en de andere niet (of minder makkelijk)

Deze workshop beslaat 2 dagdelen en pas dus mooi op 1 dag (ochtend- en middag programma).